Колківська ОТГ
Волинська область, Луцький район

ЗВІТ КОЛКІВСЬКОГО СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ ПРО ДІЯЛЬНІІСТЬ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАДИ У 2024 РОЦІ

Дата: 28.02.2025 15:51
Кількість переглядів: 73

 

 

Шановні жителі  Колківської селищної територіальної громади!

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звітую перед селищною територіальною громадою за підсумками роботи року, що минув.

Фото без опису

Три роки наша громада, як і вся Україна, живе в умовах війни, яка змінила життя кожного українця. Нам щодня доводиться стикатися з новими викликами.

Утім, незважаючи на складні обставини воєнного часу, ми стали стійкішими та витривалішими, сфокусувалися на головному — допомозі Захисникам, безпеці мешканців громади, забезпеченні сталості критичної інфраструктури та турботі про тих, хто потребує підтримки. Ми разом робили все, аби кожен наступний день наближав нас до Перемоги. Процеси життєзабезпечення громади не припинялися, навіть коли через дії ворога, лишалися без світла,  підтверджуючи тезу, що українцям під силу все, коли об'єднуються і діють разом.

 Вдячний кожному, хто допомагав в цей нелегкий період практичними справами, своїм досвідом, конструктивними порадами та зауваженнями.

 Безмежна шана і вдячність нашим Захисникам і Захисницям за надію на майбутнє, за кожен клаптик звільненої від окупантів землі. 

Вклоняюся пам'яті Героїв, які віддали життя за нашу свободу, на сьогодні 84 військовослужбовців громади поповнили Небесний легіон, 37 військовослужбовців вважаються такими, що зникли безвісті. Схиляю голову перед матерями, вдовами, дітьми, які втратили своїх синів, чоловіків, батьків, рідних.

У цьому звіті не прозвучить інформація про значні здобутки, адже війна наклала обмеження на реалізацію багатьох наших планів. Проте життя громади не зупинилося – ми працювали і робили все можливе, щоб забезпечити життєдіяльність громади у стабільному ритмі. Нам вдається зберігати фінансову спроможність нашої громади і працювати на благо наших людей.

Отже, дозвольте зупинитися на головних напрямках діяльності селищної ради, що вдалося і чого не вдалося досягти за  цей  період.

 Наша територіальна громада займає площу 764,9 кв.км.,  складається з 11 старостинських округів з адміністративним центром в смт Колки, загалом 28 населених пунктів в яких проживає 20 922 громадян.

Аби місцева влада була ближчою до людей і могла ефективніше надавати послуги, у старостинських округах працюють старости.  Завдяки їхньому професіоналізму вдається конструктивно вирішувати проблеми в населених пунктах громади. Вони поєднують кілька справ одночасно: здійснюють  комунікацію з  громадою сіл, надають окремі адмінпослуги, підтримують благоустрій, розміщують внутрішньо переміщених осіб, співпрацюють з Ківерцівським РТЦК та СП та правоохоронними органами, тощо.  Під їх лідерством спільно з жителями сіл було зроблено неймовірно багато для підтримки Збройних Сил України.

Робота селищної ради восьмого скликання базується на плідній співпраці 26-ти обраних депутатів та виконавчого комітету селищної ради.

 

Колківська селищна громада, як орган місцевого самоврядування, дотримується визначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.

Як голова громади, намагаюсь вибудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконавчого комітету, структурних підрозділів та апарату селищної ради.

Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», основною організаційно-правовою формою діяльності рад є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. 2024 році відбулося 9 пленарних засідань ради з них 3 сесії позачергові, на яких розглянули та прийняли 415 рішень. Це дало можливість вирішити ряд важливих проблем життєдіяльності громади, управління майном, земельними питаннями та питань, порушених у зверненнях громадян, клопотаннях підприємств, установ та організацій.

Детальне вивчення всіх питань на засіданнях комісій яких за звітній рік було проведено 29,  дало змогу в конструктивному руслі працювати виважено на пленарних засіданнях та ухвалити  відповідні рішення. Також постійні комісії в межах своєї компетенції здійснювали контроль за виконанням ухвалених селищною радою.

 Усі питання, які розглядалися на сесіях були попередньо опрацьовані на засіданнях постійних комісій:

-  з питань бюджету, фінансів, та соціально економічного розвитку;

- з питань освіти, культури, охорони здоров’я соціального захисту населення, молоді і спорту;

- з питань розвитку територій, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, земельних відносин, охорони довкілля, підприємництва та туризму;

- з питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики, регуляторної політики.

Проєкти рішень та рішення  протягом року були висвітлені  в засобах масової інформації, так як і відео трансляція сесій та засідань комісій.     Інформаційне забезпечення сайту Колківської селищної ради та сторінки в соціальній мережі «Фейсбук» ведеться на постійній основі (висвітлення новин та поновлення інформації)  з урахуванням  воєнного стану.

 Виконавча діяльність селищної ради здійснюється через виконавчий комітет, який здійснює свою роботу, спрямовану на вирішення соціально-економічних, адміністративно-господарських, житлово-комунальних та інших важливих проблем громади. До його складу включені представники різних сфер діяльності та галузей, які мають як життєвий досвід так і професійної діяльності та можуть впливати безпосередньо на вирішення ключових проблем населених пунктів.

 Виконавчий комітет координує й контролює роботу апарату виконавчого комітету та підприємств і установ, що належать до комунальної власності територіальної громади. Усього за звітний період відбулося 12 засідань виконавчого комітету, розглянуто 228 питань, які спрямовані на поліпшення життєдіяльності територіальної громади  та задоволення запитів громадян.

У 2024 році зареєстровано та опрацьовано 4324 вхідних і 2826 вихідних документів. Надійшло 1397 звернень громадян, з них: 228 індивідуальних та 8 колективних звернень, з них 1176 вирішено позитивно і надано відповідь  у зазначені законом терміни, 3 відмовлено у задоволенні, 218 - дано розяснення

У 2024 році надійшло 16 запитів на публічну інформацію: 10  від юридичних осіб, 5 запитів від фізичних осіб, 1 запит від засобів масової інформації.

 Для результативної роботи у 2024 році видано 234 розпоряджень з основної діяльності, 702 розпорядження по особовому складу. Цій меті підпорядкована  і діяльність структурних підрозділів та апарату селищної ради

 Структура виконавчого комітету селищної ради станом на 01 січня 2025 року налічує 8 відділів.

1.Відділ  бухгалтерського обліку та звітності.

2. Відділ земельних відносин.

3. Відділ з питань  надання адміністративних послуг.

 4.Служба у справах дітей.

 5.Сектор містобудування, архітектури та інвестиційної діяльності виконавчого комітету.

6.Відділ культури, спорту, сім’ї та молоді виконавчого комітету.

7.Сектор з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, оборонної та мобілізаційної роботи  виконавчого комітету.

8.Відділ освіти Колківської селищної ради (головний розпорядник).

Також, селищна рада є засновником комунальних установ, управлінь  та закладів:

 

1. Управління фінансів(юридична особа, головний розпорядник коштів).

2.Комунальна установа Центр надання соціальних послуг Колківської селищної ради.

 

3.Комунальний заклад «Публічна бібліотека Колківської селищної ради».

 

4.Комунальне підприємство «Колківська районна лікарня».

 

5.Комунальне підприємство «Колківський центр первинної медико-санітарної допомоги».

6. Місцева пожежна команда.

 

Загальна штатна чисельність виконавчого комітету Колківської селищної ради 72,75 штатних одиниць, із них: 45 - посадові особи місцевого самоврядування, в тому числі 5  - спеціалісти, 19,75 - службовці та обслуговуючий персонал. Конкурсний відбір у період дії воєнного стану не проводився. Питання призначення на службу в органах місцевого самоврядування в період дії воєнного стану урегульоване Законом України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389-VIII. Відповідно до частини п’ятої статті 10 цього Закону, у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органах місцевого – самоврядування сільським головою без конкурсного відбору, на підставі поданої заяви, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад. Протягом 2024 року відповідно до цієї процедури призначено 10 посадових осіб. 

 

Фінансово – економічна діяльність громади

        До загального фонду бюджету селищної територіальної громади (без урахування міжбюджетних трансфертів) у 2024 рік надійшло 73 941,3 тис грн власних доходів.

          У порівнянні з попереднім роком власні доходи за 2024 рік зросли на   14 810,6 тис грн, або на 25,0 відсотка.

В структурі власних надходжень загального фонду бюджету селищної територіальної громади у 2024 році 53,3 відсотка займають надходження податку на доходи фізичних осіб, 20,7  відсотка – надходження єдиного податку, 9,9 відсотка – плата за землю, 7,0 відсотка - рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів, 3,5 відсотка - акцизний податок на пальне та від роздрібної торгівлі підакцизних товарів, 2,7 відсотка -  податок на майно та 2,9 відсотка – на усі інші надходження до бюджету.

Податок на доходи фізичних осіб залишається базовим джерелом наповнення дохідної частини бюджету. Фактично до бюджету у 2024 році надійшло  39 443,8 тис грн такого податку.

Надходження єдиного податку склали 15 289,5 тис грн, понад план надійшло 1 535,7 тис гривень.

Надходження плати за землю склали 7 296,0 тис гривень.

Надходження рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів склали 5 168,5 тис гривень.

Акцизного податку на пальне та від роздрібної торгівлі підакцизних товарів надійшло 2 602,5 тис гривень.

У 2024 році обсяг отриманих офіційних трансфертів  склав 139 273,6 тис грн, що становить 65,3 відсотків надходжень загального фонду, в тому числі:

- базова дотація – 35 543,8 тис грн, що на 21 846,6 тис грн менше, ніж у 2023 році;

- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 101 687,0 тис гривень;

- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіта за рахунок коштів освітньої субвенції – 1 233,0 тис гривень;

- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 509,8 тис гривень;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 287,7 тис гривень;

- інші субвенції (з обласного бюджету) – 12,3 тис гривень.

До спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади у 2024 рік надійшло 9 036,1 тис грн, (з врахуванням міжбюджетних трансфертів) в тому числі: власні надходження бюджетних установ – 5 547,9 тис грн, екологічний податок – 26,4 тис грн, грошові стягнення за шкоду, заподіяну навколишньому природному середовищу – 223,82 тис грн, кошти від відчуження майна та продажу землі несільськогосподарського призначення – 197,0 тис грн та субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 1 628,1 тис грн, субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду– 1 413,0 тис гривень.

 

Загальний обсяг видатків громади у 2024 році склав 220 670,8 тис грн, в тому числі: по зальному фонду – 211 803,1 тис грн та по спеціальному фонду – 8867,7 тис гривень.

             Видатки на утримання апарату управління селищної ради та її виконавчих органів склали 17 847,2 тис грн, на охорону здоров’я – 2 555,1 тис грн, на освіту – 175 595,3 тис грн, на соціальний захист та соціальне забезпечення – 3 432,5 тис грн, на культуру і мистецтво – 4 983,7 тис грн, на фізичну культуру і спорт – 19,4 тис грн, на житлово-комунальне господарство – 3 524,1 тис грн, на економічну діяльність – 881,4 тис грн, на іншу діяльність   – 3 214,1 тис грн, в тому числі:

на утримання місцевої пожежної охорони – 2 535,7 тис грн;

на заходи з мобілізаційної підготовки – 29,3 тис грн;

на заходи з територіальної оборони – 247,6 тис грн;

на заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха – 47,1 тис грн;

на природоохоронні заходи –  327,2 тис грн,

Кошти передані іншим бюджетам  та державному бюджету:

 - на утримання людей похилого віку Колківської громади в відділеннях стаціонарного догляду для постійного проживання – 1 325,1 тис грн;

    - бюджету Маневицької селищної територіальної громади на придбання лікувальної суміші хворій дитині на фенілкетонурію 349,5 тис грн;

- на виконання заходів Районної програми патріотичного виховання молоді, підготовки та проведення приписки і призову юнаків на строкову військову службу в Збройні сили України, Національної Гвардії України та інші військові формування та сприяння забезпеченню готовності до національного спротиву в Луцькому районі на 2021-2025 роки -200,0 тис грн;

- на виконання заходів програми  розвитку фізичної культури та спорту Колківської селищної ради на 2024-2025 роки (для виплати одноразової грошової виплати учасниці Олімпійських Ігор Ірині Климець та її тренеру 37,5 тис грн;

  - на оборону – 3 229,7 тис грн;

 - правоохоронним органам – 450,0 тис гривень.

 

Освіта

 

Станом на 1 січня 2025 року в Колківській громаді функціонує 20 закладів загальної середньої освіти, в яких навчається 2652 учні, 12 закладів дошкільної освіти, в яких виховується понад 300 дітей, КУ Центр розвитку і творчості дітей та юнацтва (17 працівників та 520 вихованців), КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» (4 фахівців та 5 вільних вакансій), КУ Центр професійного розвитку педагогічних працівників (2 працівника), які забезпечують навчально-виховний процес, педагогічний супровід та корекційні заняття для наших дітей. З 1 вересня 2024 року через малу кількість учнів (менше 25) призупинено діяльність Матейківської гімназії. Адже, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 р. № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» за рахунок субвенції не здійснюється фінансування закладів загальної середньої освіти (крім закладів початкової школи), кількість учнів у яких становить з 1вересня 2024 року – менше 45 осіб. Відповідно усім дітям, які навчалися в Матейківській гімназії, організовано підвіз до Красновільського ліцею.

Усі освітні заклади відповідно до ЗУ «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та «Про дошкільну освіту» є юридичними особами, які самостійно визначають структуру навчального року та організовують освітній процес. Завданнями Колківської селищної ради, як засновника, та відділу освіти, як уповноваженого органу, є забезпечення життєдіяльності навчальних закладів. Для цього у 2024 році було використано коштів:

  • 99675410,12 грн. освітньої субвенції на заробітну плату педагогічних працівників з державного бюджету;
  • 23373910,76 грн. на заробітну плату обслуговуючого персоналу закладів загальної середньої освіти з селищного бюджету;
  • 14111471,11 грн. на заробітну плату працівників дошкільних навчальних закладів з селищного бюджету;
  • 8144980,36 грн. для придбання торфобрикетів та дров з селищного бюджету;
  • 4624539,46 грн. на оплату електроенергії по закладах освіти з селищного бюджету;
  • 3750493,58 грн. на придбання різних матеріалів на утримання закладів (у тому числі фарба, нафтопродукти: дизпаливо та бензин)
  • 2332444,96 грн. на оплату послуг закладів освіти з бюджету Колківської селищної ради (медичний огляд працівників, послуги провайдерів,  обслуговування пожежних сигналізацій, огляд котлів, поточні ремонти тепло-водопровідних мереж і т.д.)

Крім того здійснено ряд заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти:

  • капітальний ремонт зовнішніх тепломереж  в ЗДО «Ромашка» с.Четвертня – 354124,80 грн.
  • придбання бензинового електрогенератора в ЗДО «Берізка» смт. Колки - 47000,00 грн.
  • придбання двох металопластикових дверей  в Розничівську гімназію-філію опорного закладу «Колківський ліцей» – 49050,00 грн.
  • придбання насоса моноблочного в котельню  ЗДО «Ромашка» с. Четвертня – 44900,00 грн.
  • придбання витяжки на харчоблок Розничівської гімназії-філії опорного закладу «Колківський ліцей» - 15000,00 грн.
  • за кошти субвенції з державного бюджету у співфінансуванні з селищним бюджетом придбано мультимедійне обладнання для закладів загальної середньої освіти громади на суму 1570000,00 грн.

Хочеться відмітити, що спільними зусиллями колективу Четвертнянського ліцею, БФ «МХП - Громаді», небайдужих громадян та бюджету Колківської селищної ради у минулому році вдалося реалізувати проєкт капітального ремонту харчоблоку та їдальні Четвертнянського ліцею загальною вартістю понад 300 000 грн., з них 110 000 грн. – кошти селищного бюджету.

 З метою забезпечення безперебійного підвезення до місця навчання і додому учнів, організовано підвіз дітей та педагогічних працівників 5-ма шкільними автобусами до 4-ох навчальних закладів: ОЗ «Колківський ліцей», Рудниківського ліцею, Красновільського ліцею та Великоосницького ліцею. Загалом підвозиться майже 500 учнів. У 2023 році на умовах співфінансування селищного (1495000 грн.) та державного (1495000 грн.) бюджетів було придбано новий шкільний автобус для Красновільського ліцею. У цьому році заплановано придбання ще двох шкільних автобусів. Крім того, для забезпечення здобуття повної загальної середньої освіти учнями Грузятинської гімназії, укладено договір з перевізником для підвезення учнів 10-11 класів до Боровицького ліцею.

Станом на 1 січня 2025 року усі заклади дошкільної освіти працюють в очному режимі та 19 із 20 закладів загальної середньої освіти навчаються за очною або змішаною формою навчання. Спільними зусиллями селищної ради, відділу освіти, колективів навчальних закладів та батьків було підготовлено об’єкти цивільного захисту «найпростіші укриття», як комунальної так і приватної власності, що дало змогу майже 100% приступити до офлайн-навчання. До тепер лише Грузятинська гімназія перебувала на дистанційній формі навчання. Однак питання щодо облаштування укриття було вирішено і колектив з 1 березня приступає до змішаної форми навчання.

З метою забезпечення безпекової стабільності усі заклади освіти Колківської громади підключені до поліції охорони «тривожна кнопка». Крім того, в ОЗ «Колківський ліцей» в 2023 році облаштовано перший в громаді «клас безпеки», а вже у 2024 році такий же клас будо облаштовано в Чорнизькому ліцеї імені Володимира Мельника. Ці класи дають можливість сконцентрувати  проведення виховних заходів з учнями в одному місці із залучення фахівців різних служб.

На виконання ст.56 Закону України «Про освіту» відділом освіти спільно з керівниками закладів освіти громади у 2024 році було організоване безоплатне гаряче харчування для дітей пільгових категорій з розрахунку 50 грн. на дитину у день відвідування в закладах загальної середньої освіти та 70 грн. на дитину у день відвідування в закладах дошкільної освіти. На ці потреби з селищного бюджету використано  3545003,46 грн. Крім того, в жовтні минулого року надійшла субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів в закладах загальної середньої освіти. Відділом освіти було проведено ряд закупівель продуктів харчування та розпочато харчування цієї категорії дітей з грудня 2024 року, на що було використано 287702,5 державної субвенції. Приємно, що урядом прийняте рішення щодо харчування учнів початкових класів у 2025 році. Відтак, усі діти 1-4 класів продовжують харчуватися безкоштовно.

Велика увага в громаді приділяється виховному процесу учнівської молоді в поза урочний час. Так у 2018 році було створено Центр розвитку і творчості дітей та юнацтва, гуртки якого проводяться на базі загальноосвітніх навчальних закладів. Відтак гуртковою роботою охоплено понад 500 дітей таких напрямків як художньо-естетичний, науково-технічний, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчий та фізкультурно-спортивний. Вихованці ЦРТДЮ є постійними учасниками та призерами обласних та всеукраїнських конкурсів.

У 2024-2025 н.р. в територіальному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів взяли участь 283 учні 6-11-х класів із  закладів загальної середньої освіти нашої громади. Переможцями територіального етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад  стало 122 дитини, а ІІ (районного) етапу - 20 школярів, які не просто тестували свої знання, а й гартували свою  зібраність та самостійність. Гарні результати показали учні громади на обласному етапі учнівських олімпіад, здобувши 3 -  перших місця, 1 – друге та 3 – третіх. Учень опорного закладу «Колківський ліцей» Богдан Кубай, за результатами Всеукраїнського етапу олімпіади з правознавства зайняв І місце та є лауреатом стипендії Президента України.

  Також учні Колківської територіальної громади були учасниками та переможцями конкурсів:

- Всеукраїнського конкурсу «Український сувенір»;

- обласних змаганнях «Котигорошко» (Сокіл «Джура»);

- обласного конкурсу «Новорічна композиція»;

- ІІ (районного) етапу XV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка»;

- дитячо-юнацького конкурсу мистецтв «Україна починається з тебе»;

- ІІ (районного) етапу конкурсу імені П. Яцика;

- Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»;

- «За нашу свободу» тощо.

З метою організації надання якісних освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами, в громаді  було створено в листопаді 2019 року КУ Інклюзивно-ресурсний центр, завданням якого є надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання. На даний час на обліку в ІРЦ перебуває 176 дітей, з них з особливими освітніми потребами -156. Протягом минулого року фахівцями ІРЦ проведено 54 комплексних оцінки, 955 корекційно-розвиткових занять та 236 консультацій.

Відповідно до законодавства за заявами батьків та згідно висновків КУ ІРЦ в закладах освіти впроваджується інклюзивне навчання та створюються інклюзивні класи. Загалом по громаді створено 45 інклюзивних класів, в яких навчається 51 дитина з особливими освітніми потребами та введено 41 ставку асистентів учителів.  Крім того, в минулому році створено 4 групи з інклюзивним навчанням в закладах дошкільної освіти та введено 2 ставки асистента вихователя.

У минулому році на проведення корекційно-розвиткових занять надійшла субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам в розмірі 509800,15 грн. Педагогічними працівниками проведено 6243 корекційних занять на суму 992774,26 грн. Відповідно неоплаченими залишається 3037 актів виконаних робіт на суму 482974,11 грн. Подібна ситуація склалася і в 2023 році, коли сума заборгованості за проведені корекційні заняття по державній субвенції сягала 452 759,66 грн., які у підсумку були виплачені педагогічним працівникам за рахунок коштів бюджету Колківської селищної ради.

Завданнями 2025 року в галузі освіти громади є: реалізація розробленої мережі закладів загальної середньої освіти, забезпечити доступ до надання якісної освіти усім учасникам освітнього процесу, безперебійну роботу усіх навчальних закладів нашої громади, особливу увагу приділивши безпековій ситуації.

Охорона здоров’я

Рішенням Колківської селищної ради від 08.12. 2020 року № 1/22 було створено Комунальне підприємство «Колківський центр первинної медико-санітарної допомоги», яке діє на основі Статуту.

         Підприємство здійснює господарську  некомерційну  діяльність,  спрямовану на збереження  та зміцнення здоров’я населення без мети одержання прибутку.

         КП «Колківський ЦПМСД» є закладом охорони здоров’я, що надає первинну медичну допомогу та здійснює управління медичним обслуговуванням населення Колківської ТГ, вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.

         Підприємство щорічно укладає договір з Національною службою здоров’я України і відповідно до умов договору надає пацієнтам медичні послуги за Програмою медичних гарантій.

         До складу КП «Колківський ЦПМСД» входять наступні структурні підрозділи:

  • 4 амбулаторії ЗПСМ
  • 15 медичних пунктів тимчасового базування

Штатний розпис включає 48 одиниць.

Занятих:

  • Лікарським персоналом             - 9
  • Середнім мед.персоналом         -  28
  • Молодшим  (санітарки)              - 3
  • Інший персонал                           -  8
  •  

На кінець 2024 року  з лікарями КП «Колківський ЦПМСД» було укладено   13 025 декларацій.

  Навантаження на кожного лікаря є достатнім ( 1800 для сімейного лікаря, 2000 –для терапевта, 900 –для педіатра)

В порівнянні з 2023 роком кількість декларованих зменшилась на 292 особи.

         Заробітна плата лікарів  складає в середньому 25000 грн. Середнього мед.персоналу  - 13 500.

          У 2024 році на кущі обслуговування народилось  і задекларовано у лікарів  92  дитини. Померло 280 осіб. Приріст складає мінус_188_осіб.

          За 2024 рік лікарями було надано послуг в кількості    38 799 відвідувань (2023- 42672)

         У тому числі для дітей 16171 (2023 -18682)

         Кількість відвідувань на дому 465 (2023-799), з них до дітей 38    (2023-92)

Виписано рецептів    5077 ( 2023 – 4341)

         У 2024 році проведено профілактичних щеплень по боротьбі з керованими інфекціями в кількості 3015.

         Під наглядом лікарів було 239 учасників бойових дій, взято на облік- 18, знято 6, перебуває 251.

         Лабораторією було проведено    16070 аналізів.

З них загальноклінічних – 7533, гематологічних 8537.

За 2024 рік було проведено  2826 функціонально-діагностичних досліджень ( ЕКГ)

         На обліку в Центрі 132 дитини з інвалідністю. За 2024 рік стало вперше  15 дітей з інвалідністю ( 2023-14, 2022-15)

         Фінансове забезпечення.

         Основне фінансове забезпечення КП «Колківський ЦПМСД» отримував за рахунок коштів, що надходили за договором з Національною службою здоров’я України.

         За 2024 рік від НСЗУ надійшло 10 421 691 гривня, що приблизно на 80 тисяч більше як у 2023 році.

         З місцевого бюджету ми отримали 776 125 гривень

         Від оренди приміщень і компенсації за комунальні платежі отримано 50 002 гривні.

         Витрати в 2024 році:

         На заробітну плату  -7 649 153 грн.

         Нарахування на оплату праці – 1 657 789 грн.

          На предмети, матеріали, обладнання, інвентар – 202 373грн.

         На медикаменти та перев’язувальні матеріали – 300 933 грн.

         На оплату послуг (крім комунальних) – 138 439 грн.

За рахунок місцевого бюджету оплачувались комунальні послуги  ( 445 310,52 грн.) та пільгові медикаменти і медичні вироби (318 724,10 грн).

         На даний час заклад працює в штатному режимі, забезпечений усіма необхідними медикаментами та медичними виробами, матеріалами. Заборгованість по заробітній платі відсутня.

 

Комунальне підприємство «КОЛКІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ»  обслуговує 21,1 тис. осіб, з них 5,3 тис. осіб дитячого населення та 15,8 осіб дорослого населення. В лікарня розгорнуто і працює 35 цілодобових ліжок по наданню стаціонарної медичної допомоги жителям району. Кількість штатних посад по Комунальному підприємству «Колківська районна лікарня» станом на 31.12.2024р. становить 77,75 штатних одиниць, в тому числі:

Лікарі – 19,25 од.;

Середній медичний персонал – 26,75 од.;

Молодший медичний персонал – 9 од.;

Інший персонал – 22,75 од..

       За 2024 рік отримали комунальне підприємство отримало фінансування :

Від НСЗУ- 10921116,89 грн.

Кошти НСЗУ в 2024 році було витрачені на заробітну плату        10812164.33 грн,

 на медикаменти - 671593.65 грн,

 на харчування хворих – 128872,31грн.

 

Заробітна плата лікаря – 20000 грн.

Середнього медичного персоналу – 13500 грн.

Молодша медична сестра (санітарка) – 8000 грн.

 

Від місцевого бюджету  надійшли кошти  в сумі – 1778 999,60 грн.

Витрати по місцевому бюджету  за 2024 рік  складають;

Електроенергія – 694557,81 грн.

Паливо – 467484,43 грн

Послуги ремонт гуртожитка - 158551,00 грн.

Будівельні матеріали – 174621,56 грн.

Послуги ліфта, пожежна сигналізація, інтернет, телекомунікаційні послуги, охорона приміщення– 238442,48 грн.

Пільгова пенсія – 45342,32 грн

Надішли кошти від платних медичних послуг  - 472722,20 грн,  від оренди - 219884,82 грн. комунальні послуги від орендарів – 496379,34 грн.

Кошти від платних послуг, та оренди використані :

Сплачений податок по ПДВ, податок екології, податок вода та рентна плата, податок за землю в сумі -  136608.39 грн,

 оплачені комунальні послуги за електричну енергію та паливо , які поступили від орендарів в сумі 496379,34 грн.

 закуплені медикаменти на суму - 158110.69 грн.,

закуплений кольоровий лазерний принтер – на суму 33000 грн,

закуплений кондиціонер в кімнату де зберігаються ліки ( вимоги НСЗУ) на суму – 27900 грн., всі  канцелярські витрати, ремонт та заправка катриджів, оплата за навчання по охороні праці, витрати на виготовлення ключів КЕП (токенів) для лікарів, плата за ліцензії, підписка журналів он-лайн, для бухгалтерії, головної медичної сестри, директора, бланки, оплата послуги санепідемстанції, господарські товари (лампочки, миючі засоби) та інше сплачено з платних послуг в сумі 444443,35 грн.

В серпні місяці 2024 року була прийнята  лікар – стажист, яка пройшла 3-х місячні курси і приступила до роботи на посаду лікаря терапевта в стаціонарне відділення з 01 грудня 2024 року.

В 2024 році було підписано 5 пакетів з Національною службою здоров’я України на оплату медичних послуг, а саме: «Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій»; «Профілактика, діагностика, спостереження, лікування в амбулаторних умовах»; «Стаціонарна паліативна медична допомога дорослим і дітям»; «Мобільна паліативна медична допомога дорослим і дітям»; «Ведення вагітності в амбулаторних умовах».

Аналогічні пакети  вже підписані з НСЗУ і на 2025 рік.

 

Житлово – комунальне господарство

 

Життєдіяльність населених пунктів територіальної громади залежить від

розгалуженості мережі та технічного стану доріг. Вулично-дорожня мережа

населених пунктів територіальної громади налічує 178 вулиць та провулків

протяжність яких становить:

- вулично-дорожня мережа - 177,15 км, загальною площею 1771,5 тис.м2;

- вулиці з удосконаленим покриттям – 24,34 км, загальною площею

243,4 тис.м2;

Загалом на ремонтні роботи вулиць і доріг комунальної власності

громади у 2024 році використано 817,302 тис. грн.,

Серед цих робіт слід виділити: продовження капітального ремонту

вулиці Лікарська в смт Колки – 709,277 тис. грн. (об’єкт не завершено); поточний ремонт вулиця Михайла Мандзюка в селі Грузятин на суму 108,025 тис. грн.;

         Протягом року на території громади мали місце 2 надзвичайні ситуації місцевого характеру: паводок  в смт Колки та пошкодження покрівлі БК с.Рудники. На ліквідації надзвичайних ситуацій з резервного фонду громади було виділено:

  • ліквідація підтоплення житлових та господарських будівель

споруд – 15,0 тис.грн

  • відновлення покрівлі Будинку культури в с.Рудники 32,091 тис.грн.

 

На території громади свою діяльність здійснює Колківське ВУЖКГ у

складі 8 працівників, в якого основним напрямком роботи є благоустрій

містечка Колки. Серед основних робіт слід виділити: прибирання та

підмітання вулиць, збирання твердих побутових відходів, скошування трави,

озеленення території, прибирання снігу, посипання вулиць у зимовий період,

ліквідація стихійних сміттєзвалищ, знесення аварійних дерев та чагарників.

Загальна сума коштів, що були проплачено за виконання даних робіт у 2024

році склала 1563,3 тис.грн.

На оплату електроенергії за освітлення вулиць населених пунктів

громади використано 163,420 тис.грн. Касові видатки на поточні ремонти та

обслуговування електромереж вуличного освітлення по Колківській громаді

склали 94,139 тис.грн.

Оплата послуг з підгортання сміттєзвалищ громади у 2024 році

становила 781,704 тис. грн., з них по сміттєзвалищу в смт Колки – 282,072 тис.грн.

Паралельно Колківським ВУЖКГ на постійній основі проводиться

робота щодо заключення договорів на вивезення твердих побутових відходів.

Кількість укладених договорів у 2024 році становила 340 од на загальну суму – 93,4 тис.грн.

Колківським ВУЖКГ надано послуг по вивезенню рідких побутових

відходів на суму 117,4 тис.грн.

Від заготівлі ягід чорниці до місцевого бюджету громади надійшло

додаткового фінансового ресурсу в сумі 185,520 тис. грн.

 

Землевпорядкування, містобудівна і інвестиційна діяльність

Протягом 2024 року відділом земельних відносин підготовлено та винесено на розгляд сесії селищної ради 291 питання.

Розроблено робочі проекти землеустрою щодо рекультивації раніше порушених земель самовільною розробкою піщаного грунту за межами сіл Годомичі та Чорниж.

Прийнято із державної в комунальну власність Колківської селищної ради без зміни її меж та цільового призначення земельну ділянку площею 0,1645 га для розміщення та постійної діяльності органів  і підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій.

Впродовж 2024 року передано в оренду 25 земельних ділянок загальною площею 397,65 га, сума надходжень до бюджету громади становитиме 228 620 грн. Викуплено власниками об’єктів нерухомого майна дві земельні ділянки на суму 7 216 грн. Підготовлено до аукціону та продано на конкурентних умовах право оренди трьох земельних ділянок загальною площею 0,0678 га на суму 91 163 грн.

За 2024 рік сектором містобудування, архітектури та інвестиційної діяльності виконавчого комітету селищної ради, з використанням Єдиної Державної Електронної системи в сфері будівництва, опрацьовано, підготовлено та видано:

- 25 проєктів рішень щодо розроблення та відповідно затвердження містобудівної документації, а саме детальних планів території;

- 80 проєктів рішень щодо присвоєння зміни коригування адрес на об’єкти будівництва чи об’єкти нерухомого майна, на підставі яких та відповідного пакету документів, які додавалися заявниками, в 5-ти денний робочий час сформовано Витяги з реєстру Будівельної діяльності щодо присвоєння адрес;

- 15 будівельних паспортів забудови земельних ділянок для будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, господарських будівель і споруд;

- 4 містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єктів будівництва;

- 2 паспорти прив’язки тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності;

- 3 витяги з містобудівної документації для формування та зміни цільового призначення земельних ділянок.

Окрім цього, сектором підготовлено та подано на затвердження сесії селищної ради ,,Правила благоустрою і утримання території населених пунктів Колківської територіальної громади”.

З метою сприяння створенню безбар'єрного простору рішенням виконкому створено Раду Безбар’єрності при виконавчому комітеті Колківської селищної ради.

Громада бере участь в проєкті розроблення Стратегії розвитку території Колківської територіальної громади.

 

З метою вирішення земельних спорів у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян та додержання громадянами правил добросусідства, забезпечення контролю за станом будівель та споруд на території Колківської територіальної громади Луцького району Волинської області, вирішення відповідно до законодавства спорів з питань містобудування за безпосередньої участі, комісією за участі завідувача сектору здійснено виїзди на місця, та відповідно підготовлено Акти візуального обстеження.

 

Соціальний захист і захист дітей

     На підставі рішення сесії Колківської селищної ради №29-13/4 від 29.11.2018 року, була створена комунальна установа Центр надання соціальних послуг Колківської селищної ради. Центр створений для надання соціальних послуг громадянам, які перебувають в складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги.

Основними  завданнями  Центру  є  проведення  соціально-профілактичної  роботи,  спрямованої  на  запобігання  потрапляння  в  складні  життєві  обставини  сімей/осіб,  які  належать  до  вразливих  груп населення,  надання  сім`ям/особам,  які  належать  до  вразливих  груп населення  та/або  перебувають  у складних  життєвих  обставинах, комплексу  соціальних  послуг,  яких  вони  потребують,  що  забезпечує  формування  та  реалізацію  державної політики  у  сфері  соціального  захисту  населення,  з  метою  мінімалізації  або подолання таких обставин, виявлення таких громадян на території громади, визначення їх потреб.

     Надання соціальних послуг здійснюється структурними підрозділами:

відділення соціальної допомоги вдома, до складу якого входять соціальні робітники;

відділ соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю, до складу якого входить начальник відділу, фахівець із соціальної роботи та фахівець із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб.

         Центр надає послуги:  догляд вдома, інформування, соціальна профілактика, соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, одноразове консультування.

         У відділенні соціальної допомоги вдома соціальні послуги отримують особи похилого віку та особи з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги. В 2024 році у відділенні   обслуговувалось 256 особи. Це громадяни, які за станом здоров`я, через похилий вік  та одиноке проживання потребують постійного соціально-побутового обслуговування соціальними робітниками вдома. Усі справи оформлені згідно Державних стандартів.

         Платні послуги у Центрі надання соціальних послуг не надаються.

Соціальні робітники на протязі 2024 року надали 111297 послуг та здійснили 25344 відвідувань.

         Соціальні робітники Центру надають одиноким та одиноко проживаючим особам похилого віку, особам з інвалідністю послуги з доставки продуктів харчування, ліків, товарів першої необхідності, піднесення дров та води в будинок, допомоги в самообслуговуванні, допомоги в отриманні пенсійних та інших виплат, в оплаті комунальних послуг тощо. Ми співпрацюємо з старостами, медичними закладами, закладами освіти  по  виявленню громадян, які можуть обслуговуватись у Центрі. А також спільно із службою у справах дітей постійно здійснюються планові та позапланові виїзди для обстеження умов проживання сімей СЖО, проводиться профілактична робота із ними щодо належного догляду та виховання дітей у цих сім`ях, надається інша необхідна допомога за потреби.

В штаті Центру працює фахівець із соціальної роботи, який проводить оцінювання потреб осіб/сімей  у соціальних послугах, здійснює соціальне супроводження прийомних сімей та дитячого будинку сімейного типу, надає соціальні послуги: соціальна профілактика, соціальний супровід сімей СЖО, соціальний супровід сімей у яких виховуються діти сироти та діти позбавлені батьківського піклування, інформування.

   На протязі 2024 року здійснювався соціальний супровід 4 прийомних сімей, в яких виховуються діти, позбавленні батьківського піклування, соціальний супровід 2 сім’ї, яка перебуває у СЖО, соціальний супровід будинку сімейного типу.

 Згідно штатного розпису станом на 01.01.2025 року кількість працівників Центру надання соціальних послуг становить 33 штатні одиниці, а саме – 29 соціальних робітників, фахівець із соціальної роботи, начальник відділу із соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю, фахівець із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб, директор.

На протязі 2024 року надійшло 17 звернень від громадян про надання соціальної послуги догляду вдома, 2 заяв для надання соціальної послуги – догляд стаціонарний (на інтернат загального профілю), 1заява для надання соціальної послуги – інформування та соціальна профілактика, 4 заяви для надання соціальної послуги – соціальний супровід сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

     У відділенні соціальної допомоги вдома на протязі 2024 року було знято з обслуговування 15 громадянина  у зв’язку із смертю та 6 громадян у зв’язку із зміною місця проживання. У відділенні соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю на протязі року було знято з обслуговування 10 сімей у зв’язку із покращенням матеріально-побутових та санітарних умов проживання.

     На протязі 2024 року було прийнято від громадян, які мають статус потерпілих внаслідок ЧАЕС І,ІІ категорії і передано до Управління соціального захисту Луцької РДА 35 заяв на відшкодування коштів за придбані лікарські засоби на суму 52643,35 коп. Порушено 5 клопотань та сформовані пакети документів щодо відзначення почесним званням «Мати- героїня».

     Неодноразово було відвідано 29 сімей, які знаходяться у складних життєвих обставинах. Було складено 124 акти цільового використання коштів державної допомоги при народженні дитини. Складено 57 актів матеріально-побутових умов проживання сімей, які знаходяться у складних життєвих обставинах та 72 акти оцінки потреб сім’ї/особи.

      Щорічно у Центрі надання соціальних послуг проводиться внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг по таких показниках як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до отримувача соціальних послуг, зручність, професійність.

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг, показники відповідають встановленому рівню – «Добре».

Скарг зі сторони отримувачів соціальних послуг не надходило.

        Відповідно  до Закону України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» - здійснення соціально-правового захисту дітей покладається на службу у справах дітей.

                             Пріоритетним напрямком роботи служби у справах дітей Колківської селищної ради є реалізація державної політики у сфері соціального захисту дітей, здійснення відповідних заходів щодо захисту їх прав, свобод та законних інтересів, вирішення нагальних проблем різних категорій сімей з дітьми, попередження безпритульності та бездоглядності серед дітей.

        Важливим напрямком роботи є реалізація державної політики щодо розвитку сімейних форм виховання. Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування під  опіку, піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу.

        Станом 01.01.2025 р. на  первинному обліку Служби перебуває 22 статусні дитини: 6 дітей-сиріт та 18 дітей, позбавлених батьківського піклування.  Двоє дітей-сиріт мають статус внутрішньо переміщених осіб. Всі діти влаштовані до сімейних форм виховання: під опіку, піклування – 20 дітей, до дитячих будинків сімейного типу – 2 дитини.

        На території громади функціонує прийомна сім’я Винарських.

                             Протягом 2024 року одній дитині надано статус дитини,  позбавленої батьківського піклування, з первинного обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування знято 5 дітей у зв’язку з досягненням повноліття. Двом дітям встановлено опіку, піклування, двоє дітей тимчасово влаштовувалися в сім’ї родичів, знайомих.

        З метою здійснення систематичного нагляду за умовами утримання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в сім’ях опікунів, піклувальників службою у справах дітей було здійснено обстеження умов проживання всіх зазначених родин. Періодичність відвідувань опікунів/піклувальників проводиться згідно графіку, але не рідше одного разу на рік. За потребою такі відвідування здійснюються частіше. В 2024 році обстежено умови проживання всіх дітей, які влаштовані під опіку/піклування та проживають на території Колківської селищної ради. Порушень прав дітей не виявлено.

      На кожну дитину – сироту, дитину, позбавлену батьківського піклування,   розроблено та затверджено індивідуальні плани соціального захисту.

         З метою захисту житлових та майнових прав дітей протягом 2024 року  на квартирний облік поставлено 4 статусних дітей, які досягли 16 років, двоє з них поставлено на соціальний квартирний облік. Всього на даному обліку перебуває 26 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Надано 6 дозволів на вчинення правочинів стосовно житла та майна, права власності чи користування яким мали діти. При цьому права дітей не порушено.

       Відповідно до постанови КМУ № 823 від 25.08.2005 «Про виплату одноразової допомоги дітям – сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, по досягненню повноліття», за поданням служби, 5 статусним дітям виплачено одноразову допомогу.

        Відповідно до вимог чинного законодавства, службою у справах дітей ведеться обік дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. На кінець 2024 року на обліку служби перебувало 13 дітей вказаної категорії. Протягом 2024 поставлено на облік 4 дітей та знято дві дитини.

                             Індивідуальні плани дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах затверджуються на засіданнях Комісії протягом року, відповідно до постановки на облік таких дітей та графіку перегляду  індивідуальних планів.

        Служба у справах дітей спільно з  Центром надання соціальних послуг Колківської селищної ради та із залученням поліцейського офіцера громади проводить роботу щодо своєчасного виявлення та обліку бездоглядних дітей та сімей, що опинились у складних життєвих обставинах. Здійснюється контроль за умовами утримання, навчання, виховання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах шляхом їх відвідування та спілкування з дітьми та їх батьками, щодо належного виконання останніми своїх обов’язків стосовно виховання дітей.

       Проведено бесіди щодо адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх, попередження шкідливих звичок: алкоголізму, куріння, наркоманії тощо.

За звітний період проведено 26 рейдів, здійснено 103 обстеження житлово-побутових умов проживання дітей у сім'ях, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які перебувають під опікою, піклуванням. До відділення поліції направлено 4 клопотання про притягнення батьків до адміністративної відповідальності (ухиляння від виконання батьківських обов’язків).

       Особові справи дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування сформовані, інформація своєчасно поновлюється в ЄІАС «Діти».

         Служба у справах дітей вживає дієві заходи щодо соціально-правового захисту різних категорій сімей з дітьми. З цією метою, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини» створена та функціонує комісія з питань захисту прав дитини, на засідання, якої виносились актуальні питання щодо захисту прав дітей.

         У 2024  році проведено 13 засідань Комісії, на яких було розглянуто

66 питань соціального захисту дітей.

        За результатами розгляду звернень та за рішеннями комісії з питань захисту прав дитини розроблено проєкти 47 рішень виконкому. 21 дитині надано статус дитини, постраждалої внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. Дітей поставлено на облік в ЄІАС «Діти».

                              Протягом 2024 року подано  одну позовну заяву щодо позбавлення батьківських прав, взято участь у трьох судових засіданнях щодо неповнолітніх.

         Впродовж звітного періоду видано 34 накази з основної діяльності служби,  розглянуто 28 письмових та 40 усних звернень громадян.

        Розглянуто 5 заяв щодо відрахування неповнолітніх з навчальних закладів. За результатами розгляду звернень надано 5 дозволів на відрахування та переведення дітей.

       Всіх бажаючих дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, батьки яких загинули оздоровлено в міжнародних дитячих центрах «Закарпаття» та «Пуща водиця». Всього охоплено оздоровленням  28 дітей. За сприяння служби у справах дітей Луцької районної державної адміністрації троє дітей загиблих захисників  України оздоровились в Німеччині.

       До дня святого Миколая, дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, внутрішньо переміщеним дітям проведено майстер-клас з виготовлення новорічних листівок. 38 учасникам подарували незабутні емоції та вручено солодкі подарунки.

       За сприяння ТОВ «МХП-Баффало» діти, батьки яких загинули, зникли безвісти  мали можливість відвідати культурно-розважальний центр «Адреналін Сіті» м. Луцька.

            Упродовж 2024 року сім’ям вразливих категорії населення громади  надавалася продуктові допомоги.

 

Цивільний захист і заходи з оборони

Станом на 1 січня 2025 року  в місцевій пожежній охороні Колківської  територіальної громади працює 17 працівників, з них в  Колківській місцевій пожежній команді (МПК) працює 10 працівників (начальник, 5 начальників варт, 4 водії пожежного автомобіля), ще 6 водіїв пожежних автомобілів працюють  в таких населених пунктах Колківської ОТГ- с.Боровичі, с.Велика Осниця, с.Красноволя, с.Гораймівка, с.Рудники. Станом на 1 січня 2024 року відсутнє чергування в с.Четвертня – водій мобілізований до ЗСУ – 11 грудня 2024 року).

         На озброєнні  знаходиться  7 пожежних автомобілів, також на озброєнні знаходиться 4 мотопомпи.

         На місцеву пожежну охорону в 2024 році було виділено 2 535 686 гривень з бюджету Колківської селищної ради.

         За 2024 рік для гасіння пожеж підрозділи місцевої пожежної охорони залучались 55 разів:

- Колки                     -26

- Красноволя          -7

- Гораймівка           -5

- Рудники                 -5

- Четвертня             -5

- В.Осниця               -4

- Боровичі                -3

         Окрім пожеж в 2024 році підрозділи місцевої пожежної охорони Колківської ТГ  виїзджали 5 разів для відкачування води з помешкань та присадибних ділянок наших громадян та парому в с.Боровичі, 2 виїзди було здійснено для надання допомоги при дорожньо-транспортних пригодах та 6 виїздів було здійснено на аварійно-рятувальні роботи. Окрім того підрозділи місцевої пожежної охорони Колківської громади залучалось  5 разів для надання допомоги по гасінню пожеж поза межами Колківської ТГ згідно Плану залучення сил та засобів для гасіння пожеж у Волинській області.

        

Надання адміністративних послуг

Відділ з питань надання адміністративних послуг утворений рішенням Колківської селищної ради від 28 травня 2020 року, затверджено положення, структуру, регламент роботи центру надання адміністративних послуг та перелік адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП.

На сьогоднішній день у відділі працює 5 чоловік з них 4 адміністратори та державний реєстратор.

Через відділ з питань надання адміністративних послуг Колківської селищної ради жителі громади можуть отримати більше сотні адміністративних послуг, а саме: подати документи на отримання соціальних допомог, пільг та субсидій, отримати адміністративні послуги із державної реєстрації нерухомості, державної реєстрації фізичної особи підприємцем, юридичної особи, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, видачі витягів з Реєстру територіальної громади, реєстрації народження, одруження та смерті, видачі будівельного паспорта, присвоєння адреси, а також подати повідомлення про початок будівельних робіт та декларації про завершення будівництва тощо.

Протягом 2024 в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання отримали 13117 адміністративних послуг. З них: 110 в сфері реєстрації юридичних та фізичних осіб, 3675 в сфері реєстрації нерухомого майна, ДРАЦ – 454 послуги, 4180 послуг у міграційній сфері (реєстрація місця проживання та видача супутніх довідок), 3908 послуг в соціальній сфері (соціальні допомоги, пільги та субсидії), послуги з архітектури та будівництва - 106.

Працівниками постійно надається допомога по збору документів на посвідчення багатодітних сімей (163 звернення), посвідчень потерпілого від ЧАЕС (330 звернень), посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни та членів сім’ї загиблого захисника та захисниці України (49 звернень), а також в отриманні різного роду довідок, які видаються органами соціального захисту.

Також працівниками ЦНАП надається допомога по підготовці документів на фонд інвалідів, зокрема у 2024 році подано документів на отримання засобів реабілітації 56, на санаторно-курортне лікування – 13, на виготовлення посвідчень осіб з інвалідністю 73 тощо.

Від наданих послуг через ЦНАП до бюджету Колківської селищної ради надійшло 642 921 грн.

 

Культура і спорт

Загалом в Колківській громаді функціонує 38  закладів культури: сільських будинків культури та  сільських клубів - 23 , 14- бібліотек та 1- Дитяча Музична Школа.

На реалізацію заходів «Програми розвитку та підтримку  культури та мистецтва на 2021-2025 роки»  загальна сума фінансування по закладах культури :           3 137 619 грн .,  послуги та придбання 231 490 грн.,  святкування 39 950 грн.                                                                                                        -Бібліотеки: 1 689 285 грн., послуги 6 560 грн.,  придбання 8 3558 грн.

-ДМШ: 2 154 189 грн.,  послуги 11230 грн., придбання 74 984 грн.

  Загальна сума використаних коштів на ремонтно-оздоблювальні роботи 335, 027 тис. грн. грн; у тому числі бюджетні 285,889 (тис. грн),   спецкошти                      49, 138(тис.грн)  клуби – 215, 388 тис.грн.,  ДМШ-90 668 грн. , бібліотеки -28 971 грн.  Впродовж 2024 року проведено   434  заходів де взяли участь 12 602 гладачі.  в тому числі онлайн  де більше більше 5 млн. переглядів.

З початком повномасштабного вторгнення допомога нашим військовим стала одним з пріоритетів у щоденній роботі клубних закладів: працівники організовують збори коштів, проводять благодійні концерти та ярмарки. З ініціативи Відділу культури, спорту, сім’ї та молоді було проведено до 20 благодійних концертів в тому числі виїзних,   а також  за кошти  від проведених   благодійних концертів та показів кінофільмів « Кіно заради перемоги» були закуплені дрони та  генератори, також кошти передавались у Волонтерський центр.   Загалом допомога  Відділу культури, спорту , сімї та молоді Колківської селищної ради, зокрема Колківського  БК у  2024 рік на армію  складає більше  100 тис.грн.

Роботу сільських закладів можна оцінити щодо  відпрацьованого року задовільною,   в режимі онлайн і офлайн   кожен працівник виконував обов’язки на культурно-волонтерському фронті: благодійними концертами, чи допомагаючи плетінням сіток,  збираючи гроші на потреби військових,  готуючи випічку на ярмарки або у Волонтерський цент  Колківської ради і т.д.  Кращими в  цьому плані  можна назвати сільські заклади культури  такі як Годомичівський, Тельчівський,  Куликовичівський. Також селищна рада у співпраці з центром зайнятості до волонтерської роботи протягом року  залучили 10 осіб на оплатній основі.

         Для занять фізичною культурою і спортом в громаді функціонує 65 спортивних споруд. До спортивних споруд відносяться стадіон ЦПО, 17 футбольних полів, 26 спортивних майданчиків, 15 спортивних залів. Майже  вся спортивна інфраструктура належить  до освітніх закладів. Комунальні спортивні заклади в громаді відсутні.

У населених пунктах Колківської селищної ради проводиться робота, спрямована на стабілізацію розвитку масової фізичної культури і спорту, збереження та примноження всіх складових її діяльності. Однак  російсько-українська війна внесла свої корективи і у сферу фізичної культури та спорту.

Тож   протягом всіх років під час повномасштабного вторгнення зміни незначні. Щодо фінансування, то в 2023 було виділено - 45000 грн, а у 2024 - 19600 грн.

 

         Для втілення  Програми розвитку фізичної культури і спорту Колківської селищної ради на 2021-2025  роки було передбачено 20 000 тис.грн., використано 19 438 грн. Придбання спортивної форми 8 178  грн., послуги 11 260.  Робота спрямована  на стабілізацію розвитку масової фізичної культури і спорту, збереження та примноження всіх складових її діяльності.

          Розвиток фізичної культури та спорту не можливий без створення матеріальної бази у вигляді фізкультурно-спортивних споруд, які повинні бути спеціально обладнані і правильно експлуатуватися. Для Колківської громади це потребує значних фінансових ресурсів.

            За відсутності спортивної інфраструктури робота відбувається на базі комунальної власності селищної ради в опорному закладі  «Колківський ліцей» та серед освітніх закладів  громади, а також завдяки гуртковій  роботі   у Центрі розвитку творчості дітей та юнацтва Колківської селищної ради, яка на превеликий жаль  поки немає  особистого приміщення для адміністративного відділу, а також і приміщення  для плідної праці гурткової роботи.

         Та попри всі негаразди   протягом року проводились спільні заходи,  що активізують активність  здорового способу життя підростаючого покоління. А також позитивно впливають на здоров’я, покращення рухової активності, даючи здатність та  можливість високопродуктивної праці, а саме:

  •   Спортивно-масові заходи «Спортивна зима», «Рух заради здоров’я», «Спорт для всіх»;
  • Фестиваль «Веселі старти»;
  • Підтримуючи проект «Пліч-о-пліч шкільні ліги»;
  • Турнір з волейболу пам'яті Петра Ліщука;
  • Змагання з пішого мандрівництва "Стежками Героїв";
  • у Рудниківському БК та Ситницькому БК до всесвітнього дня здоров'я проведено тенісний турнір;
  • Турнір з футболу пам’яті Героя Тараса Сокола;
  • Турнір з міні-футболу пам'яті Руслана Красівова;
  • ВЕЛОЗАБІГ до Дня захисту дітей 2024;
  • змагання зі спортивного орієнтування на базі Чорнижського ліцею імені Володимира Мельника «Кубок Колківської ТГ»;
  • Благодійний Фестиваль «Золота осінь»;
  • змагання з пішого мандрівництва «Стежками рідного краю»;
  •  Колківськам громада долучилися до всеукраїнських змагань серед учнів України під гаслом РАЗОМ ПЕРЕМОЖЕМО «Пліч-о-пліч»;
  •  «ЗАХІД, що об’єднує» на підтримку ЗСУ;
  • забіг «Правильний Старт 2025!».

     Протягом року на  території громади впроваджується соціальна  реклама щодо пропаганди здорового способу життя. Підвищення рівня культури харчування, небезпеки активного та пасивного тютюнокуріння, вживання алкоголю та наркоманії, а також  забезпечується підготовка та участь юнаків та дівчат в обласних, матчевих зустрічах, змаганнях, в цьому плані проводяться різні онлайн  та офлайн зустрічі та тренінги на базі освітніх закладів громади.

    Проаналізувавши спортивну діяльність у громаді,  звертаючи увагу на мінімальність фінансування,  підводячи  підсумки за 2024 рік  відповідно до календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів  згідно  «Програма розвитку фізичної культури і спорту Колківської селищної ради на 2021-2025 роки» роботу Відділу  культури, спорту,  сім’ї та молоді  за 2024 рік при фінансуванні  19 438 грн.,  в громаді  профінансованих 19 заходів  з кількістю 3 513 учасників.

           Щодо реалізації планів на 2025 рік в певній мірі ситуація краща.    Фінансування збільшено на 30 тисяч, тож надіємось на нашу активну  ініціативність участі у спортивних заходах громади та в  обласних змаганнях.

Та як  зазначено вище,  у планах   втілення мрій: а саме   участь   у грантових  проектах, що матимуть  позитивні результати для громади в плані спортивного руху. Адже ми маємо активізуватись щодо   активності  здорового способу життя підростаючого покоління,   важливої складової фізичного та психічного здоров’я населення в громаді та в цілому України.

Підсумок.

          Цей рік, як і попередні став роком випробування для кожного з нас. Наша країна, завдяки мужності та відвазі наших захисників та захисниць, бореться за свободу, незалежність. Війна принесла нам багато болю, але водночас згуртувала нас і зробила сильнішими. Ми показали світу, що український народ незламний.

          Дякую кожному з вас за вашу працю, стійкість та віру в нашу спільну перемогу. Разом ми наближаємо той день, коли мир і злагода повернуться у наші сім’ї, села, громаду, в Україну. Нехай цей рік принесе довгоочікувану перемогу, щастя, здоров'я та благополуччя кожній родині  нашої громади.

          2024 рік був тяжким роком для нашої держави, нашої громади, наших громадян.

         Підводячи підсумки 2024 року, хочу ще раз висловити слова подяки воїнам Збройних Сил України, волонтерам, працівникам установ та організацій за їхню працю, яка наближає нашу Перемогу. Я вдячний кожному жителю нашої громади за стійкість, згуртованість. Дякую усім, хто своєю працею, талантом, мудрістю творив історію нашої громади протягом року, хто забезпечував життєдіяльність установ та організацій громади. Впевнений, що наступний рік буде більш успішним і радуватиме нас новими здобутками і звершеннями.

          Вся робота, як голови, старостів, депутатів, виконавчого комітету у жителів громади перед очима і ми розуміємо свою особисту відповідальність перед громадою за кожне наше рішення, кожний практичний крок.

          Звичайно, є певні недоліки в роботі. Не все робиться так швидко, як би хотілося. Проте ми долаємо перепони, впевнено рухаємося вперед, розвиваємося та маємо наявні позитивні результати.  

          Дякую працівникам сфери освіти, культури, охорони здоров’я, державних і комунальних закладів. Вдячний керівникам і працівникам приватного бізнесу, які забезпечують роботу магазинів, що розташовані на території громади.

         Щиро дякую всім підприємцям, виробникам сільськогосподарської продукції, лісовій галузі, за вчасно сплачені податки, за допомогу в житті цивільних, а також допомогу військовим в такий складний і не простий час. За те що не залишились осторонь проблем тих, хто її потребує, а всіляко намагаєтеся внести частку своєї душі і праці у спільну мету – Перемогу над ворогом.

          

 Надіюсь на подальшу співпрацю і взаєморозуміння, конструктивність і свідомість громадян, депутатського корпусу та виконавчого комітету. Сподіваюсь, разом будемо й надалі працювати в обраному напрямку в інтересах і на благо громади, для загального добра й благополуччя, намагаючись максимально і в повному обсязі задовольнити потреби жителів, а головне – виправдати довіру людей.

 

Наближаємо перемогу разом! Слава Україні !

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь