Колківська громада взяла участь у навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку»
Що таке локальний бренд? Чому важливо займатись брендингом території? Відповіді на ці та інші питання під час навчальної поїздки до Прикарпаття дізнавалася заступник селищного голови із виконавчої діяльності Колківської селищної ради Тетяна Бобік.
У навчальній поїздці «Брендинг територій як складова сталого розвитку», організованої Івано-Франківським Центром розвитку місцевого самоврядування, за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», взяли участь представники ОТГ Волинської, Рівненської та Чернівецької областей.
У рамках заходу учасники познайомилися з найбільш популярними та відомими брендами Прикарпаття. Відвідали громади і обмінялися досвідом із життя громад. Секрет їх успіху доволі простий і полягає в наступному: «Зробити свою громаду найкращою,щоб жителям було комфортно в ній проживати. Залучати інвесторів і рекламувати свою територію». Ключовими елементами у створенні успішного та впізнаваного бренду території є грамотний маркетинг, активне використання медіа, соціальних мереж та розповсюдження сувенірної продукції.